درباره ما

خدمات پس از فروش حلقه پنجم از “زنجیره ارزش” و مرحله آخر از فعالیت های اصلی سازمان است.

سالیان زیادیست که محصولات اپل در ایران به فروش میرسند، اما همواره جای خالی سرویس دهندگان رسمی این کمپانی در کشور احساس شده است.

تیم آیفونک از سال ۱۳۸۷ پل ارتباطی مشتریان اپل با این شرکت بوده و تا حدودی توانسته مشتریان را از حضور فیزیکی در نمایندگی های این شرکت بی نیاز کند.

این تیم در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات اپل در ایران و در غیاب نمایندگان رسمی این شرکت، بستری فراهم کرده تا مشتریان بتوانند بهترین سطح از خدمات غیر حضوری این شرکت را تجربه نمایند.

قطعا کمی و کاستی هایی وجود داشته اما انتقادات و پیشنهادات شما در این مسیر راهگشا خواهد بود.

خطوط ارتباطی: ۶۶۷۶۳۶۹۲ ۰۲۱
تلگرام، واتساپ: ۴۰۰۸۳۶۴ ۰۹۳۹

خدمات مستقیم اپل در ایران